czwartek, 15 marca 2012

Kiedy to bylo...

Dzisiaj podczas spaceru z Synkiem spotkalismy polozna, do ktorej mialam przyjemnosc chodzic na wizyty za czasow, kiedy bylam brzuchatym ludkiem.
No i w mojej glowie sie zaczelo...

Wspomnienia tamtego cudownego okresu towarzyszyly mi przez nastepne dlugie godziny.
Bardzo milo wspominam ciaze, byl to jedyny i niepowtarzalny czas w moim zyciu.
Moj maly wielki Czlowiek mieszkal sobie tak dlugo pod moim sercem...
Swiadomosc tego, ze dalo sie zycie drugiemu czlowiekowi jest nie do opisania.
Bardzo Go kocham.

Fota z dzisiejszego spaceru

Polecam, usmialam sie :)

13 komentarzy:

  1. Ja też miło wspominam ciążę i jak widzę kobietę z brzuszkiem to się rozczulam, bo wspomnienia wracają... nie ukrywam, że chciałabym jeszcze móc przeżyć taki stan chociaż jeden raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez chcialabym jeszcze choc raz poczuc kopniaki :)
      Ja sie usmiecham ze zrozumieniem do ciezarnych...

      Usuń
  2. Ja też uwielbiam czas ciąży... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mogłabym całe życie w ciąży chodzić :)
    W 9 miesiącu sprintem do autobusu biegałam :) Czułam się rewelacyjnie!!! Taki to SynAlek dobry dla mamy był :)

    Super masz widoki na spacerkach :)
    No i bachor magazyn, znam i poczytuję...tekst dobry i jakże prawdziwy ;)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to podziwiam za to bieganie :) Ja rowniez nie mialam zadnych problemow w trakcie ciazy.

      A na bachor magazyn trafilam niedawno (dopiero!!!), mozna sobie poprawic humor niejednym tekstem :)

      ...co tam nasze widoki w porownaniu do Waszej hustawki!

      Usuń
  4. ja już kończę, ale tez myślę, że jest czymś niesamowitym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zycze przyjemnosci w tych szczegolnych i ostatnich dniach bycia brzuchatym! ...i oczywiscie szczesliwego rozwiazania!

      Usuń
  5. Ciąża jest cudem, dzieci miłością na całe życie... :)) te małe istotki są przecudowne:)) zaraz poczytam artykuł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. hahhaha przeczytałam, to mnie pocieszyłas:P

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mimo, że nie mogę się doczekać spotkania z moim maleństwem, to ze smutkiem myślę o tym, że już nie będzie kopniaczków w brzuszku :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeszłam przez 2 ciąże,pierwsza to był cudowny stan bo dobrze się czyłam i w zasadzie nic nie dolegało ani mnie ani dziecku. Z druga już bylo gorzej i ja się żle czułam i ciąza była zagrożona, nie wspominam tego dobrze i cieszę się że udało mi się urodzic zdrowe dzieci ;) Dziś to już dorośli mężczyźni i duma mnie rozpiera jak na nich patrzę :))) Fajnie być Mamą :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

DZIEKUJE ZA KOMENTARZ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...