niedziela, 16 września 2012

Errrr... takie tam pierdu pierdu

Pada, jak zwykle pada. Zimno. Jesiennie.
Spacer juz zaliczylismy, wiec w sumie nie jest zle.
Dzienna dawka O2 przyjeta, Synus spokojny, ale troche pokaszlujacy.
Mam nadzieje, ze nie skonczy sie to zadnym powazniejszym chorobskiem, bo musze sie pochwalic, ze od urodzenia Mikus nie przyjal ani jednego medycznego specyfiku. Oby jak najdluzej!

A, dzisiaj mam imieniny! Nawet ja o tym zapominam....
Nie wiem jak u Was, ale o moim dniu imienin zwykle rzadko kto pamieta. O urodzinach owszem, ale ten 16 wrzesnia jakis taki trudny do zapamietania dla wszystkich. W sumie nie mam im tego za zle, bo im czlek starszy tym mniej takimi rzeczami sie przejmuje...
Czyli dzien jak codzien.
Dziecko nakarmione, a teraz czas na pichcenie czegos powazniejszego.
Kto zgadnie co sie swieci?


Milego niedzielnego popoludnia!
Przypominam o Candy!

30 komentarzy:

  1. Najlepszego imieninowego! A danie- myślałam najpierw że leczo,ale te skorupiaki nie pasują, więc nie wiem;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :)
      To paella, juz skonsumowana do ostatniego kesa ;)

      Usuń
  2. Najlepszego Kamilko:* o mnie też mało kto dzisiaj pamiętał:(:D ale mało się tym przejęłam, bo w sumie imieniny nigdy nie były dla mnie ważne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci imienniczko i rowniez zycze wszystkiego co najlesze!
      Dla mnie urodziny tez sa duzo wazniejsze :)

      Usuń
  3. ŚLICZNE!
    Najlepszego:*

    OdpowiedzUsuń
  4. danie zapowiada się pysznie, ale nie wiem co to będzie. Dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bylo pyszne! Paelle po prostu uwielbiam!
      Dziekuje :)

      Usuń
  5. wszystkiego najlepszego z okazji imienin ... u mnie to raczej każdy urodziny obchodzi a nie imieniny dlatego przewaznie nikt nie pamieta heheh ... tak myśle co możesz pysznego gotowac gulasz albo gyrosa ( tak za mna dziś chodzi heheh ) pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. No jasne, ze paella:p A moze jednak cos innego?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakze mogloby byc inaczej! Hiszpanskie klimaty dzisiaj u nas krolowaly :) Uwielbiam!

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. i bardzo dobrze, że Synek jeszcze leków nie brał, u mnie Jaśko pierwszy lek wziął jak miał prawie dwa lata, Ala mimo iż dużo już chorowała od Jasia z przedszkola, dawałam jej jedynie flegamine, jak miała zapalenie oskrzeli ale bez gorączki i cholrnie jestem tez z tego dumna! Kochana wszystkiego najlpszego z okazji imienin!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :)
      Oby jak najdluzej, bo szczerze mowiac to nie wyobrazam sobie takiej malej kruszynki chorej....

      Usuń
  9. Paella:) juz teraz smakowicie wyglada!! u nas tez spacerek i dosyc srednia pogoda ale liczy sie wyjscie z domku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo!
      Spacerek codzienniemusi byc zaliczony!
      Synus, jak i ja od razu inaczej funkcjonujemy :)

      Usuń
  10. Najlepszosci, na jedzonko chetnie wpadne:))
    buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam!!!
      A tak na serio, jakbys chciala ktoregos dnia odwiedzic Manchester, to daj koniecznie znac! Kawa w Twoim towarzystwie i Majki to pewnie sama przyjemnosc!

      Usuń
  11. Najlepszego i smacznego !!! Moich imienin tez nikt nie pamieta , urodzin nawet tez bo wszystko w grudniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje!
      Domyslam sie, ze ciezko byc Ewa z grudnia ;)

      Usuń
  12. Wszystkiego najlepszego :) O moich imieninach nawet ja nie pamiętam najczęściej... Paella musiała być przednia - uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego, co najlepsze, smacznego i zdrowia dla Maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem co pichcisz, ale na pewno bedzie pyszne!!!
    U nas tez nie obchodzimy imienin.... za to urodziny sa huczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. spóźnione ale szczere ŻYCZENIA!!!!! :*

    piękna kolorowa fotka :D

    OdpowiedzUsuń

DZIEKUJE ZA KOMENTARZ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...