niedziela, 9 grudnia 2012

O niezwyklej ksiazce

O tak, bo ta kniga na miano niezwyklej napewno zasluguje!
Od blisko 3 miesiecy czekala w moim amazonowym koszyku na odpowiednia chwile.
A odpowiednia chwila pojawila sie wraz imieninami Mikolajka i ze spadkiem ceny o ponad polowe!
To nasza pierwsza ksiazka typu pop-up, z kupnem ktorej wstrzymywalam sie troche ze wzgledu na wiek Synka, ale musze stwierdzic, ze czas najwyzszy na tego typu atrakcje!
Cudowne ilustracje, powalajaca papierowa inzynieria oraz niebanalna historia zlozyla sie na genialna calosc. Okazala sie byc super ciekawa dla Malucha bo i drzwi w domku mozna otworzyc, i lodke zbudowac, a nawet pingwinka na spacer wyprowadzic.
Co ja Wam zreszta bede pisac... ksiazka jest naprawde warta kupna!






Autor i Ilustrator: Oliver Jeffers
Papierowa Inzynieria: Corina Fletcher
Ksiazka: tu

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam tego typu ksiazki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez!!!! A po tej pozycji to w ogole sie zakochalam w pop-up'ach!

      Usuń
  2. my jeszcze za mali jestesmy, mialysmy tego typu ksiazke o robaczkach, wiele z niej nie zostalo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mozna potraktowac ksiazeczke jako ta " pod specjalnym nadzorem".
      Miko na przyklad nie dostaje jej sam do ogladania. Ma do niej dostep, ale jak na razie tylko pod okiem rodzicow.
      Mam nadzieje, ze dzieki temu przezyje cala jakis czas ;)

      Usuń
  3. Mój Maluch też lubi takie książki :) Naprawdę śliczne te ilustracje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistosci wygladaja jeszcze lepiej!
      I ten trojwymiar- rewelacja! Kazda strona kryje jakas niespodzianke :)

      Usuń
  4. Ale fajna ta książeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka piękna. Poczekm aż bobo podrośnie. Myślę, że warta swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ze warta! I historyjka jakze piekna, przed snem idealna :)

      Usuń
  6. a ostatnio rozmawiałam z rodzicami o trójwymiarowych bajkach .
    świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. już kiedyś myślałam o tej książce bo jest bardzo mądra. Nie wiedziałam, że zostało wydana w formie pop up.
    No to kliknęłam i zamówiłam.
    Dzięki za info:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, ze Ty i Chlopaki sie w niej zakochacie od pierwszego wejrzenia!
      Ja tez mialam dylemat czy zamiawiac ksiazeczke w "zwyklej" formie czy pop- up... postawilam na 3-wymiar no i bylam pozytywnie zaskoczona! Buzia!

      Usuń
  8. superasna!! zaopatrzymy się za rok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agus, jeszcze troche i fascynacja ksiazeczkami zacznie sie i u Was!

      Usuń
  9. widać, że zainteresowanie jest, to kniga fajna jest:) też chyba muszę powoli cosik kompletować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim opuscicie UK, warto sie zaopatrzyc w niektore pozycje!
      A tak wlasciwie, kiedy wyjezdzacie?

      Usuń
  10. świetna, uwielbiam takie atrakcje w książkach, szkoda że musimy jeszcze na nią poczekać :) miłego buszowania w książeczce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :)
      Czas szybko leci, takze nim sie nie obejrzysz i u Was w domu trojwymiarowe ksiazeczki zagoszcza :)

      Usuń
  11. tego typu książki mamy ale starej daty :D "krzesiwo" i "złotowłosą" ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Istne cudo, muszę ją mieć dla Natalki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ksiązka superowa a te fale sa cudne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna, zawsze w dzieciństwie uwielbiałam takie książki

    OdpowiedzUsuń

DZIEKUJE ZA KOMENTARZ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...