sobota, 27 września 2014

Gnieciuch DIY

Znacie gnieciuchy?
Pierwszy raz mielismy z nimi do czynienia podczas ostatniego pobytu w Polsce i od razu przypadlo nam do gustu takie gniecenie, sciskanie i mietoszenie. Rece od gnieciucha odczepic sie nie mogly i przez kilka dob meczyly go niemilosiernie.  W trzeciej dobie zycia oberwal...
Moj paznokiec okazal sie byc bezlitosny i pokazal co tez we wnetrzu takiego gniotka sie skrywa...
Okazalo sie tez przy okazji, ze zrobienie jego krewnego w domowych warunkach moze byc banalnie proste!


Podoba Wam sie? Jesli tak, to do dziela!
1. Bedziemy potrzebowac make, balon, odkrecany bidon lub butelke (w przypadku butelki przydalby sie lejek lub kartka papieru, z ktorej uformujemy lejek), pisak, welna, nozyczki
2. Do bidonu wsypujemy make. Ja uzylam najzwyklejszej na swiecie maki.
3. Dmuchamy balon. Szyjke balonu skrecamy kilkarkotnie na wyzszym odcinku, blizej okraglej czesci.
4. Koncowke balonu wciskamy na ustnik bidonu. Uwazamy przy tym by powietrze nie ulecialo nam z balonu.
5. Make z bidonu przesypujemy do nadmuchanego balonu. Gdy przesypiemy delikatnie sciagamy balon z bidonu i upuszczamy z niego cale powietrze. Dzieki temu nasza zabawka bedzie bardziej plastyczna. Uwazajcie tylko, aby maka nie dostala sie do szyjki balonu, bo ciezko bedzie go pozniej zawiazac (mi wlasnie sie to zdarzylo). Pod koniec tej czynnosci spodziewajcie sie malego macznego wybuchu ;)
6. Balon zawiazujemy.
7. Na balonie malujemy co tam chcemy...
8. Robimy pompona (po instrukcje mozecie sie udac tutaj). Zawiazujemy go u gory balonu.


Gnieciuch gotowy, takze od wczoraj znowu gnieciemy, sciskamy i mietoszymy...
Wam rowniez takiego antystresora zyczymy! 

4 komentarze:

  1. znamy, ale nigdy nie robiliśmy. Sama miałam takiego jak byłam dzieckiem hiih
    PS też mam taki bidom z homebargain - lubię go:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Home bargains rzadzi!
      Uwielbiam ich sklepy za to, ze zawsze mozna cos tam fajnego znalezc ;)
      Teraz niestety (dla portfela stety) mam do niego troche daleko...

      Usuń
  2. Mój syn uwielbiam gniotki :) Sami jeszcze nie robiliśmy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

DZIEKUJE ZA KOMENTARZ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...