piątek, 30 października 2015

Dynia 2015

Halloween juz jutro, pora wiec zaczac przygotowywac nie tylko stroje ale i straszne dekoracje.
My zaczelismy w srode od tradycyjnego wycinania dyni.
W tym roku, majac wciaz w pamieci nasza zeszloroczna dyniowa kleske - klik , postanowilismy byc bardziej przezorni i duza dynie zakupilismy juz dwa tygodnie temu, takze jedynym problemem byla decyzja odnosnie tego, co tez bedziemy w niej wycinali.
Mikolaj od poczatku sklanial sie ku 'scary house'.
Jak chlopak chcial, tak tez ma!




Nasze dynie z poprzednich lat:  klik i klik

PS. To cos kolo komina po prawej stronie to nie dym, to nietoperz ;)

13 komentarzy:

  1. Macie talent :) Boska jest... my dzis mamy zamiar choc prowizorke zrobic, mam nadzieje ze ie wyrobimy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam nadzieje, ze mimo remontu udalo Wam sie cos wykroic, bo to fajna zabawa (nie tylko dla dzieci).

      Usuń
  2. Omatulu toż to dzieło !!!
    My w tym roku nie wycinamy , nakleilismy oczy , nos i usta i nawet czapke hehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. I wyszla Wam piekna i bardzo oryginalna dynia :)
      Zreszta kazdy dobrze wie, ze w Halloween nie chodzi o dynie, tylko o cukierki ;) My nazbieralismy ich cala tone! Jak u Was poszlo?

      Usuń
  3. Swietna :-) super pomysl i wykonanie :-)

    pozdrawiam cieplo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem tych Waszych dyń.
    No i od razu widziałam, że to nietoperz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, no to szalenie sie ciesze, ze nietoperz nie poszedl w dym ;)
      Dziekuje!

      Usuń
  5. jej..jak to zrobiliście?! rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisak, noz, jakas wolna godzinka… moze poltorej i zrobione!
      To naprawde nie jesrt trudne :) Dziekuje!

      Usuń
  6. Przepiękna aż mi wstyd, ale ja umiem pisać ładnie- jakby co:-)) cudo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh tam… wstyd to moze byc politykom, a nie Tobie ;)
      A pisac to Ty potrafisz i nie chodzi mi o character pisma (ktorego nie widzialam), a o styl :)
      Dzieki!

      Usuń
  7. Jak zawsze piękne te Wasze dynie :)

    OdpowiedzUsuń

DZIEKUJE ZA KOMENTARZ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...